Zamknij Poznaj akademię Gry z serii Moduł j. angielskiego Korzyści Opinie Książka dla rodziców Plac zabaw Pobierz Gry Sklep Kontakt

Zależy Ci na wspieraniu rozwoju intelektualnego dziecka?

Dołącz do newslettera i zyskaj cenne porady,
jak skutecznie motywować dziecko
i rozwijać jego talenty.

Dodatkowo w prezencie:


Bezpłatny Poradnik

Tablice osiągnięć

TAK, chcę otrzymać bezpłatne materiały

Blog

Nauczyć się z tego programu można sporo, a jeszcze więcej się bawić!

Program ładny pod względem graficznym z zabawnymi animacjami może wywołać uśmiech na twarzy bawiącego się nim dziecka. Właśnie skojarzenie z zabawą, a nie nauką jest siłą tego programu. Dzieci nie tyle ćwiczą swoją pamięć, spostrzegawczość, koncentrację i myślenie przyczynowo - skutkowe, co dobrze się bawią. To, że się uczą, a nauczyć się z tego programu można sporo, jest niejako skutkiem ubocznym.

Natalia i Krzysztof Minge
psychologowie dziecięcy, autorzy wielu publikacji nt. wspomagania rozwoju dzieci

Zostały sprytnie skonstruowane w oparciu "nauki przez zabawę".

Macie Państwo możliwość skorzystania z bezpiecznego, wolnego od przemocy i hałasu programu komputerowego, który ma wymiar jednocześnie edukacyjny i zabawowy. Dla mnie, psychologa praktyka Akademia Umysłu® JUNIOR jest godnym polecenia programem edukacyjnym rozwijającym aktywność poznawczą dzieci. Zapracowanym zaś rodzicom daje merytorycznie potwierdzony zestaw ćwiczeń, który został skonstruowany w oparciu o najskuteczniejszą zasadę zapamiętywania - "nauki przez zabawę".

Ewa Iskierka-Kasperek
psycholog, pracuje w Poradni Polskiego Towarzystwa Dysleksji

Seria stanowi wartościowe uzupełnienie szkolnego programu nauczania.

Podstawa programowa nowoczesnej edukacji wczesnoszkolnej obejmuje trzy aspekty: zdobywanie wiedzy, rozwijanie umiejętności oraz kształtowanie umiejętności sprzyjających uczeniu się. W programach edukacyjnych JUNIOR skoncentrowano się na ostatnim z tym aspektów, czyli tym, który zajmuje najmniej miejsca w programach edukacji instytucjonalnej. Pod tym względem seria programów Akademia Umysłu® JUNIOR stanowi wartościowe uzupełnienie szkolnego programu nauczania.

dr Anna M. Ziółkowska
pracuje w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Poznaniu

Praca z programem jest po prostu zabawą.

Trenowanie koncentracji uwagi i pamięci odbywa się na bardzo zróżnicowanym materiale, dostosowanym do wieku odbiorców, a przy tym niezwykle atrakcyjnym graficznie. Dzięki temu praca z programem jest
po prostu zabawą, a zasadniczy, edukacyjny cel ćwiczeń realizowany jest niejako przy okazji.

Dr Przemysław Bąbel
pracuje w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego

Seria powinna wzbudzić żywe zainteresowanie wszystkich osób zajmujących się kształceniem uczniów klas początkowych.

Nowa seria programów edukacyjnych Akademia Umysł® JUNIOR powinna wzbudzić żywe zainteresowanie wszystkich osób zajmujących się kształceniem uczniów klas początkowych (5-9 lat), zarówno profesjonalnych nauczycieli, jak i rodziców, którzy pragną aktywnie wspomagać rozwój naturalnych zdolności poznawczych dziecka. Wiele cech recenzowanego programu – począwszy od szaty graficznej, poprzez udźwiękowienie, a skończywszy na urozmaiconym zestawie zadań edukacyjnych – świadczy o tym, że został on zaprojektowany przez ludzi z pasją. Zaoferowali oni nowoczesne, i co ważniejsze, przyjazne dla użytkownika narzędzie, za pomocą którego nauczyciele i rodzice mogą starać się oddziaływać na dynamikę procesów pamięci i uwagę dziecka, zdolności o kluczowym znaczeniu dla jego udanej edukacji.

dr Sławomir Trusz
pracuje w Instytucie Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie

Komputerowy świat dla młodszych dzieci jest ich „placem zabaw”.

Dzieci, aby uaktywniać swój potencjał rozwojowy potrzebują bogatego i stymulującego środowiska. Współczesne przedszkolaki są już kolejnym pokoleniem, które poszukuje pożywki dla swoich chłonnych umysłów również w przestrzeni wirtualnej. To bardzo ważne, żeby ich wejście w świat komputerów było pozytywną inicjacją. Komputerowy świat dla młodszych dzieci jest ich „placem zabaw”. I tak jak to zawsze bywa z miejscem gdzie dzieci się bawią, a bawiąc uczą, ważne żeby było to było miejsce bezpieczne i przyjazne dzieciom.

dr Dorota Chmielewska – Łuczak
pracuje w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego